Ἄνθρωπος: ἄνω θρώσκω, τὰ ἄνω ζητῶ, ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας!

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Ἄνοιξε τήν καρδιά σου - π. Βασίλειος Μπάμιας


Ἄνοιξε τήν καρδιά σου

«ἰδοὺ ἕστηκα ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούω·  ἐάν τις ἀκούσῃ τῆς φωνῆς μου καὶ ἀνοίξῃ τὴν θύραν, καὶ εἰσελεύσομαι πρὸς αὐτὸν καὶ δειπνήσω μετ' αὐτοῦ καὶ αὐτὸς μετ' ἐμοῦ» (Ἀποκαλ. 3,20).Καινή Διαθήκη, σελ. 985.

Ψυχή μου ἄνοιξε πλατειά τήν πόρτα τῆς καρδιᾶς σου 
νά ἔλθῃ μέσα ὁ Χριστός ἡ θεία συντροφιά σου. 

Ἄκουσε πώς ἐπίμονα κρούει καί περιμένει 
νά τοῦ ἀνοίξῃς πρόσχαρα κοντά σου γιά νά μείνῃ. 

Ἄνοιξε τήν καρδιά σου ἐντός νά κατοικήσῃ
τό θέλει τό ἐπιθυμεῖ μαζί σου νά δειπνήσῃ.

Ὅταν εἰσέλθῃ ὁ Χριστός ἐντός σου γιά νά μείνῃ
ἡ πηλινη καρδία σου θρόνος λαμπρός θά γίνῃ. 

Θά φύγουν, θά ξεριζωθοῦν τ' ἀγκάθια καί τά φείδια
καί θά φυτρώσουν ἀνθηρά τῆς ἀρετῆς στολίδια. 

Θά σέ λαμπρύνῃ ὁ Χριστός ὡς ἥλιος θά λάμψῃς
τούς ἀοράτους σου ἐχθρούς ὡς κεραυνός θά κάψῃς.

Χριστέ μου δέομαι ἐλθέ μέσ' τήν πτωχή καρδιά μου
καί ζῶν καί μετά θάνατον νά εἶσαι συντροφιά μου.

Καρδιά πού ἔχει τόν Χριστόν ποτέ δέ θ' ἀποθάνῃ 
στούς οὐρανούς πάντα θά ζῇ μέ φωτεινό στεφάνι!

Εἰς δόξαν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ

Ἱερεύς Βασίλειος Μπάμιας 
Μόρια Μυτιλήνης 

Πηγές: Ὁ Θεός εἶναι μαζί μας, ἐμεῖς εἴμαστε μαζί του; «Ὀρθόδοξος Κυψέλη» σελ. 69.

& mariapmp.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: