Ἄνθρωπος: ἄνω θρώσκω, τὰ ἄνω ζητῶ, ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας!

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Θερμότατη δέησις πρὸς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν (Α') - Ξένη Μοναχή


Θερμότατη δέησις πρὸς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν 

Φώτισόν με, Ἰησοῦ μου, 
τὴν πτωχὴν νὰ σὲ γνωρίσω, 
καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς μου, 
Κύριε νὰ σ' ἀγαπήσω.

Χάρισέ μοι θεῖον πόθον, 
ἱκετεύω, Ἰησοῦ μου, 
θέρμανόν μου τὴν καρδίαν, 
καὶ καταύγασον τὸν νοῦν μου.

Ἰησοῦ νὰ σὲ γνωρίσω, 
καὶ θερμῶς νὰ σ' ἀγαπήσω, 
καὶ τοῖς ἴχνεσί σου, Σῶτερ, 
ἡ πτωχὴ ν' ἀκολουθήσω. 

Ἵνα ἄρω τὸν Σταυρόν μου, 
Ἰησοῦ μου, ἡ ἀθλία
καὶ ὁπίσω σου νὰ δράμω, 
ὦ ἀγάπη μου γλυκεῖα. 

Ἆρα πότε θὰ ἀκούσω, 
τῆς φωνῆς σου τῆς γλυκείας, 
ἵνα πληρωθῇ ἀγάπης, 
Σῶτερ, ἡ ἐμὴ καρδία; 

Ἕλκυσόν με Ἰησοῦ μου, 
εἰς τὸν θεῖον ἔρωτά σου, 
δίδαξον με, δέομαί σου
τοῦ ποιεῖν τὸ θέλημά σου.

Δεῖξον μου τοὺς οἰκτιρμούς σου,
καὶ τὸ θεῖον ἔλεός σου, 
καὶ ἐπίφανον, Σωτήρ μου,
ἐπ' ἐμὲ τὸ πρόσωπόν σου.

Ἵνα ἴδω Ἰησοῦ μου, 
Σὲ τὸ φῶς τῶν ὀφθαλμῶν μου, 
τὴν γλυκεῖάν μου ἀγάπην, 
καὶ τὸν θεῖον θησαυρόν μου, 

Σύ, Χριστέ, ὁ γλυκασμός μου, 
Σὺ τὸ ἔαρ τῆς ζωῆς μου, 
Σὺ τὸ φῶς τῶν ὀφθαλμῶν μου, 
Σὺ ὁ πλοῦτος τῆς ψυχῆς μου. 
(...συνεχίζεται)

Ξένη Μοναχή

Ἡγουμένη Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος 

Πηγή: Ποιήματα ἦτοι δεήσεις καὶ ἐξομολογήσεις, Ξένης Μοναχῆς, Ἡγουμένης Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος, σελ. 26-27.

Δεν υπάρχουν σχόλια: